EAA 573 Norway
Hei!
Velkommen til diskusjonforumet for selvbyggerforeningen EAA 573.

For å poste må du opprette et brukernavn og passord. Da får du også tilgang til medlemsområdet.

Gjesteboken er åpen for alle.





Mvh
Admin

Join the forum, it's quick and easy

EAA 573 Norway
Hei!
Velkommen til diskusjonforumet for selvbyggerforeningen EAA 573.

For å poste må du opprette et brukernavn og passord. Da får du også tilgang til medlemsområdet.

Gjesteboken er åpen for alle.





Mvh
Admin
EAA 573 Norway
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Instruksjonsvideoer glassfiberarbeider

Go down

Instruksjonsvideoer glassfiberarbeider Empty Instruksjonsvideoer glassfiberarbeider

Poste  Bernt Hustad Hembre Søn Mai 15, 2011 12:32 am

Hei!

Har sett på de videoene som det er linket til på hjemmesiden til EAA573. Altså de videoene som ligger på EAAvideo. Jeg ble ikke så imponert over de som omhandlet glassfiberarbeider. Så jeg tenkte jeg burde komme med tips til noe som jeg mener er bedre.

R&G er et tysk firma som selger alt som har med kompositer og kompositproduksjon å gjøre. De har laget noen instruksjonsvideoer. Dere finner noen av disse her:
R&G videoer
Disse og noen til finnes også på en DVD som de selger. Kjøpoer du noe derifra så hiv med denne på bestillingen: Fibre reinforced plastics.

Jeg har DVDen om noen vil låne. Den tar for seg litt av alt, men mest om tilvirkning av former og vakumstøping av deler i former.

R&G har også en lærebok/manual på bygging av altmulig i komposittmaterialer: R&G Handbook Composite Materials. Denne er meget bra. Mange bilder/illustrasjoner ifra bygging av fly. Teksten er på både tysk og engelsk.

Om noen har noen tips til andre gode videoer så skrik ut. Jeg sluker det meste som har med kompositt arbeider å gjøre. Og spesielt om noen har noe bra på infusion moulding.


Mvh
Bernt

Bernt Hustad Hembre

Antall Innlegg : 2
Join date : 11.01.2011

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet